Skip to main content

Toimitusehdot

NOTE!

If you are buying internationally and have any questions about terms and conditions, please mail pertti.ketonen@himmelblau.fi

Thank you.

—————————————————————————————————————-

Verkkokaupasta vastaa Grafiikanpaja Himmelblau Oy (Y-Tunnus: 0810843-8). Himmelblaushop.fi toimittaa tuotteita vain Suomeen ja muihin Pohjoismaihin. Tuotteilla on kotimaassa 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Valmiit tuotteet lähetetään asiakkaalle kymmenen työpäivän kuluessa tai välittömästi kun mahdollinen kehystys on valmistunut. Vedossarjojen lisätilauksien toimitusajoista sovitaan erikseen. Finlayson Art Arean teokset toimitetaan viimeistään festivaalin päätyttyä, tai sarjallisten teosten kohdalla mahdollisesti aikaisemmin.

Verkkokaupan tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät kaupan sivuilla. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Osan teoksista voi tilata haluamillaan kehyksillä, kehysten mallit on nähtävissä Kehysmallit -sivulla.

Himmelblaushop.fi ja verkkokauppaa ylläpitää Artest Oy. Tekninen tuki sähköpostitse info@artest.net, jossa viesteihin vastataan arkisin 10-16.

Maksutavat

Verkkokaupassa maksutavoiksi käy pankkisiirto ja luottokortti. Maksunvälittäjä on  BlueCommerence / Verifone Finland Oy.

Toimitustavat

Tilaukset voi noutaa kuluitta Galleria Himmelblausta tai ne toimitetaan annettuun osoitteeseen postitse, matkahuollolla tai kuriirilla.

Toimituskulut

Toimituskulut Suomeen on teoksen koosta riippuen 30-50 euroa. Hinta ilmoitetaan verkkokaupassa ennen maksua.

Pakkaaminen

Himmelblaushop.fi -verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan asianmukaisesti paketoituna.

Reklamointi

Mahdolliset tuotereklamoinnit ja palautukset sekä kuljetusvahingot voi ilmoittaa joko sähköpostitse osoitteeseen himmelblau@himmelblau.fi tai puhelimitse numeroon 0500 625 564 (ma, ke, pe). Kaikki toimitettavat tuotteet tarkastetaan tuotetta lähetettäessä. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja vaurio on osoitettavissa huonosta paketoinnista tms. johtuvaksi, Himmelblaushop.fi korvaa tuotteen asiakkaalle. Vauriotapauksissa suosittelemme viallisen tuotteen ja pakkauksen kuvaamista asioiden jouduttamiseksi.